ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Událost
24. března, 2021

Online: Kdy se firma neobejde bez HR

Mít nebo nemít HR, to je oč tu běží. Poznat bod, kdy se vyplatí do firmy přibrat HR specialistu, nebývá snadné. Stejně jako rozeznat, jestli je vaše stávající HR oddělení to pravé pro vaše potřeby. Jiný požadavek na kvalitu HR bude mít firma založená na kultuře a jiný ta, která funguje na provozní efektivitě. Pokud to nesedí, tak majiteli zbytečně utíkají peníze. A nejen to. Co vše ale takový HR může pro firmu vlastně udělat? Jaké postupy využít a na co se zaměřit? A co od něj vy jako majitel můžete požadovat? Právě o tom budou mluvit zkušení konzultanti v oblasti HR Ondřej Ženka a Petra Bauerová.

O čem se bude mluvit?

  • Jak vypadá profesionální HR
  • Co majitelé mohou (a měli by) od HR vyžadovat
  • Kdy začít uvažovat o interním HR člověku
  • Proč model HR u nás dělá asistentka většinou skončí u varianty HR jako administrativního pracovníka
  • Jak mít v HR strategického partnera a ne firemního maskota

Pro koho je akce ideální?

  • pro majitele začínajících i zavedených firem
  • pro manažery firem

Bližší informace a registrace zde.

Pořadatel: JIC Brno

Zjistit víc ->
Středa 24. března 2021
16.00 — 17.30
Online